wtorek, 22 listopada 2011

Zadośćuczynienie od firmy sprzątajacej

Wypadki w supermarketach to codzienność. Zazwyczaj są to poślizgnięcia na wskutek których poszkodowany doznaje urazów kończyn. Upadki mogą być spowodowane śliską powierzchnią czy też nierówną powierzchnia przykładowo wyszczerbiona gumowa wycieraczka. Gdy poszkodowany klient poślizgnie się na mokrej powierzchni (zazwyczaj płytki) kierownictwo marketu coraz częściej stara się przenieść winę na firmę sprzątającą. Warto podkreślić że coraz częściej to im się udaję. W takiej sytuacji poszkodowany zamiast uzyskać odszkodowanie od zakładu ubezpieczeń w którym miał wykupioną polisę od odpowiedzialności cywilnej market będzie uprawniony dostać zadośćuczynienie od towarzystwa ubezpieczeniowego ubezpieczającego firmę sprzątającą. W sumie dla poszkodowanego klienta który uszkodził sobie kończynę w wyniku upadku na śliskiej powierzchni to bez różnicy. Jednak musi się liczyć ze stratą czasu na wyjaśnianie od którego zakładu ubezpieczeń może żądać odszkodowania. Taka sytuacja może spowodować że należne nam zadośćuczynienie za złamanie nogi może być wypłacone z co najmniej miesięcznym opóźnieniem. Zapewne na odszkodowanie przyjedzie nam czekać kilka miesięcy. Regułą jest także że zakłady ubezpieczeń nie wypłacają od razu całej kwoty zadośćuczynienia tylko kwotę bezsporną. Czasami jest to kwota tylko symboliczna z pewnością nie można jej uznać jako kwotę bezsporną.

1 komentarz:

  1. Może ktoś z Was ma jakiś kłopot z odzyskaniem odszkodowania? Nie wiecie, jak sobie poradzić? Szukacie pomocy? To takową może Wam zapewnić kancelaria radcy prawnego https://wieksze-odszkodowanie.pl/o-kancelarii/ . Zajmują się odszkodowaniami, zadośćuczynieniami i rentami. Myślę, że warto zainteresować się ofertą.

    OdpowiedzUsuń